Регіональний сервіс

         ОПИС РЕГІОНАЛЬНОГО СЕРВІСУ

         Якщо клієнт має офіси, які знаходяться поза Києвом, він може скористатися можливостями централізованого обслуговування оргтехніки.

         Такий сервіс має ряд переваг та ряд обмежень. Переваги такої системи пов'язані насамперед з її уніфікованістю, стандартністю. Регіональний сервіс робить підконтрольними витрати на використання оргтехніки у кожному офісі клієнта. Така система робить організацію більш керованою, що важливо для багатьох корпорацій, що швидко розвиваються.

         Крім того, клієнт виграє у ресурсах менеджменту, оскільки багато рутинних управлінських функцій перекладаються на витрати «ЮСП Технолоджі». Наші менеджери контролюють швидкість виконання замовлень та систематизують інформацію. На основі останньої будуються звіти, що дають керівнику відділу інформаційних технологій можливість розуміти витрати кожного офісу, незалежно від його віддаленості чи автономності. Бухгалтерія при цьому не перевантажується потоком дрібних рахунків, а приймає до оплати єдиний пакет документів, складений за накопиченими замовленнями.

         У підсумку централізована система, з одного боку, розвантажує організацію щодо управлінських витрат, з другого боку, додає для неї управлінську інформацію.

         Подібні системи, при всій їх уніфікованості, мають запас гнучкості для пристосування до ряду спеціальних вимог клієнта. Зазвичай така система опрацьовується після спеціальної співбесіди із клієнтом.

         Деякі компанії, що потребують того, щоб їхні регіональні офіси отримували обслуговування, вважають жорстку централізацію обмеженням, невідповідністю з їхньою політикою. Тоді вони можуть просто використовувати наші рекомендації та зв'язки із сервісними структурами у кожному регіоні.

         НА ЧОМУ БАЗУЄТЬСЯ ОБСЛУГОВУВАННЯ ОФІСІВ В РЕГІОНАХ

         Обслуговування регіональних офісів клієнтів побудовано на основі ресурсів місцевих сервісних компаній. Вони відібрані в ході неодноразових моніторингів, а потім перевірені в реальній практиці співробітництва. Головні критерії такі:

         -   Професійна   компетентність   —  достатньо   високий   рівень   сервис-
інженерів і спеціалистів по заправці картриджів, наявність сервісних лабораторій.

         -   Организаційні ресурси — швидкість доставки або ремонту, наявність потрібних комунікацій, загальна дисциплінованність персоналу.

         -   Високий мотив зростання — бажання обслуговувати нових і престижних клієнтів, перш за все.

         Такі сервісні компанії є в кожному місті, в якому клієнт розгортає офіси, але одразу рідко кому вдасться їх знайти. Ця робота вже зроблена, і багато наших клієнтів це адекватно оцінюють.

         Якщо офіси клієнта розташовуються відносно неподалік Києва (наприклад, Обухів, Бровари, Бориспіль, Вишгород тощо), вони обслуговуються безпосередньо ресурсами «ЮСП Технолоджі».

        Відповідаючи за організацію та підтримку цілісної системи обслуговування регіональних офісів, компанія «ЮСП Технолоджі» виконує роботу з управління та координації всіх фірм-субпідрядників. В обслуговуванні задіяна низка організацій, але для клієнта це виглядає як робота єдиної та злагодженої системи.

how do you get viagra in australia precio cialis 5 miligramos brand viagra online australia se requiere de receta para comprar cialis cialis commercial australia precio cialis en farmacia andorra precio sildenafil mexico generic viagra australia legitimate comprar levitra em portugal do u need a prescription for viagra in australia cialis super active australia precios viagra y similares cialis tadalafil precio en argentina venta de tadalafil en argentina venta de cialis en peru